



Soundcraft mikser cyfrowy
Mikser cyfrowy Soundcraft w nowej odsłonie: „Soundcraft Vi3000 ma całkowicie nowy wygląd z bardziej efektywnie zaprojektowaną powierzchnią kontrolną, 36 faderami, 24 szynami mono/stereo i obszernym panelem czarnego ekranu z czterema interfejsami dotykowymi Vistonics II™ z elegancką, zaktualizowaną grafiką 3D. Ponieważ Vi3000 ma cztery ekrany dotykowe, jest to jedyna konsoleta w swojej klasie, która może być używana przez dwóch inżynierów w tym samym czasie.
Soundcraft Vi3000 oferuje szerokie możliwości podłączenia na panelu tylnym. Oprócz pełnego zestawu analogowych i cyfrowych wejść i wyjść, konsoleta posiada MIDI, USB, Ethernet, DVI out, wyjścia Dante/MADI record feed, redundantne zasilanie i wiele innych. Soundcraft Vi3000 ma dwie wnęki rozszerzeń, które można wyposażyć w karty MADI Stagebox, aby podłączyć wiele modułów ekspanderów wejść Soundcraft Stagebox. Vi3000 może również pomieścić nowy Soundcraft Realtime Rack, jednostkę sprzętową i programową zaprojektowaną we współpracy z producentem wtyczek Universal Audio, która zapewnia dostęp do 74 standardowych wtyczek UAD. Vi3000 jest pierwszą konsoletą Soundcrafta wyposażoną w standardowy interfejs Dante, umożliwiający bezproblemowe łączenie cyfrowego dźwięku w sieć z urządzeniami obsługującymi Dante.
Oprócz znacznie rozszerzonej funkcjonalności, Vi3000 zachowuje wszystkie cechy, które sprawiły, że konsolety Soundcraft z serii Vi są wybierane przez realizatorów dźwięku na żywo na całym świecie, takie jak podświetlane fadery FaderGlow™, które wyświetlają różne kolory w zależności od funkcji, możliwość przechowywania i przywoływania migawek i wskazówek, kompatybilność z aplikacją Soundcraft ViSi do zdalnego sterowania z iPada, wbudowane pogłosy/opóźnienia Lexicon, kompresja dbx, efekty i wiele innych.
Funkcje
Konfiguracja wirtualnego Vi w trybie offline – konfiguruj swoje pokazy w trybie offline i przesyłaj je do Vi3000 przez USB
Monitorowanie statusu mikrofonów radiowych VM2 – monitorowanie statusu mikrofonów radiowych SHURE ULX-D i QLX-D oraz kompatybilnych z HiQnet mikrofonów AKG bezpośrednio z powierzchni konsolety dzięki wizualnym wskaźnikom czasu pracy baterii, statusu RF, wyciszenia mikrofonu i wewnętrznego przycięcia.
BSS DPR901ii Dynamic EQ – ten uznany w branży korektor dynamiczny jest wbudowany w standardzie z 8 instancjami dostępnymi do wstawienia na dowolnym kanale wejściowym lub wyjściowym. DEQ może być używany jednocześnie z istniejącymi kanałowymi sekcjami EQ i Dynamics.
Kopiuj/Wklej ustawień szyny kanałów i FX – Dedykowane przyciski Kopiuj i Wklej na powierzchni pozwalają na kopiowanie i wklejanie ustawień dowolnego kanału, szyny lub sekcji FX, co znacznie skraca czas konfiguracji.
Kopiuj/Wklej elementy przetwarzania – Operatorzy mogą skrupulatnie kopiować i wklejać nawet pojedyncze elementy przetwarzania, a ostatnią operację wklejania można zawsze szybko cofnąć za pomocą funkcji UNDO.
Biblioteka presetów – oprócz przydatnej biblioteki presetów korektora i dynamiki operatorzy mogą zapisywać własne ustawienia na konsolecie lub w pamięci USB, co jeszcze bardziej ułatwia wstępną konfigurację i przechodzenie między występami.
Zaawansowane zarządzanie listą cue – umożliwia wprowadzanie zmian w wielu cue i ustawianie zakresu przywoływania dla każdej migawki.
Zaawansowana integracja zdarzeń – Cue mogą być wyzwalane przez zdarzenia MIDI lub GPIO, w tym kod czasowy MIDI. Funkcja przywoływania HiQnet Venue firmy Harman jest ściśle zintegrowana z listą Cue.
Zautomatyzowane miksowanie mikrofonów – wbudowane przetwarzanie STUDER vMIX umożliwia płynne przetwarzanie do dwóch oddzielnych grup 16 wejść, z wyraźnym i intuicyjnym pomiarem redukcji wzmocnienia.
Przejścia między ujęciami – wywołania migawek mogą wykorzystywać przejścia między ujęciami, aby płynnie przechodzić z jednego ustawienia do drugiego.
Aplikacja ViSi Remote iPad® – kontroluj kluczowe funkcje i optymalizuj miks z dowolnego miejsca w pomieszczeniu. Regulacja poziomów monitorów z poziomu sceny. Obejmuje kontrolę nad EQ Dynamics i przegląd pomiarów.
Wszystkie szyny stereo – Wszystkie szyny mogą być przełączone na stereo bez konieczności łączenia dwóch szyn, co daje ogromny miks 24 stereo – idealny do miksowania dużych aplikacji monitorowych.
4 punkty aux send – Dzięki 4 punktom aux send, inżynierowie miksu monitorowego mają możliwość lepszego dostosowania miksu do wymagań wykonawców. Wysyłanie może odbywać się przed korektorem, przed kompresorem, przed wygaszaniem lub po wygaszaniu, w zależności od kanału lub szyny.
Tryb Aux VCA – fadery główne VCA mogą sterować wysyłkami aux swoich kanałów w dowolnym miksie, a kontrolka FaderGlow świeci na biało, wskazując aktywność VCA w bieżącym miksie. Realizatorzy monitorów mogą zachować kontrolę nad ważnymi elementami globalnymi, takimi jak mikrofony otoczenia, mając wybrany miks monitorowy i regulując grupy źródeł w ramach bieżącego miksu za pomocą Aux-VCA. Niebieskie podświetlenie FaderGlow wskazuje, że VCA kontroluje globalny poziom kanału we wszystkich miksach.
Automatyczne zwiększanie poziomu mikrofonów otoczenia w miksach monitorowych pomiędzy utworami – Wykonawcy korzystający z monitorów dousznych chcą słyszeć publiczność pomiędzy utworami. Nie ma problemu. Vi3000 ma możliwość zewnętrznego sterowania przetwarzaniem Gate lub Ducking z szyny w konsolecie, więc wszystko, co musisz zrobić, to umieścić ducker na mikrofonie ambientowym z zewnętrzną szyną LR lub zapasowym źródłem szyny, a poziom publiczności wzrasta automatycznie, gdy wykonawcy przestają grać.”
Źródło: Soundcraft